En evighet sen sist

Förlåt. Förlåtförlåtförlåt. Det blir liksom bara inget. Inläggen på denna blogg blir bara färre och kortare, och substansen avtar i samma takt som en isotop uran.
Jag vill göra det bättre.
Jag vill ha storartade texter ni kan relatera till och lustiga bilder.
Men ibland orkar man inte. Ibland är bara lite väl ofta nuförtiden.
Ta det lugnt, jag är definitivt inte på väg in i en depression. Jag mår oförskämt bra, de facto.

KVARTALETS FRÅGA;
Hur får jag mina hundar att äta spaghetti romantiskt, som i lady å lufsen?

Detta är knepigt, då hundar är väldigt känslosamma djur till vardags, ja, till och med romantiska, på sitt sätt. Förutom när det kommer till mat. Någonstans djupt i deras genbank finns ett lokus som gör varliga papillonner till blodtörstiga bestar när den anar mat. Delar, de gör de absolut inte utan strid, som ofta leder till en mätt hund och en död hund.
Om du kedjar fast båda hundarna så att de inte skadar någon, kan du låta de båda dela maten, utan att någon dör.
Ta det du kan få.

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-05-20 @ 00:30:20
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0