Undermåligt internetanvändande.

Goddag, ni få som lyckats ta er igenom den välvuxna djungel vi kallar Internätet för att till slut nå denna metaforiska, men ändå informella dunge vi så skämtsamt kallar fatpeople. Och, ja. Jag vet att mina inlägg här är på tok för utspädda med allmänt tomrum (i.e, jag bloggar för lite), och som bortförklaring kan jag säga att livet hände. Vips var jag femtiosju med två tonårsdöttrar, en som dricker hypnotyq med sitt kaffe och en som bara är intresserad av rosa t-shirts med kattungar.
Eller, eh, nej.

Jag känner mej lite funky, så det här lär sluta som ett kånstigt inlägg.

De nya pengarna som Sverige ska få om några år är svinfula. Verkligen. Astrid och Ingemar är de enda som ser någorlunda oskeva ut. Dag ser riktigt ruskig ut.

Tydligen var det hela en designtävling hos Riksbanken, och dessa sedlar vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0