Pica Pica (Skata)

Förlåt. Jag har inte skrivit så mycket här på sista tiden. Det blir så ibland.
Skolan har börjat på allvar och jag har mycket att stå i.
I filosofin pratar vi om rätt och fel, normativ etik och saker. Det är rätt tufft, men om man ifrågasätter allt klarar man sej urbra. Ställ frågeställningar om frågeställningar om frågeställningar, och då har vi gått oss ner djupt i inceptionträsket och blivit helt meta i pallet.
Jag har börjat träna crossfit med några ärkebiffar och det funkar förhållandevis bra, om man har faktumet att jag är en riktig sparris i baktanke. Crossfit är, btw, saker amerikanska armén och de mustascheprydda jänkarna i räddningstjänsten tränar.
Jag gjorde två mål på fotbollen igår. Det är totalt två fler mål än jag någonsin har gjort i mitt liv.
Jag har kollat lite väl mycket på Mad Men.
Börjat gå i linser så smått.
Sett på ScaJos (Scarlett Johansson) nakenbilder som läckt ut på internet <3
Tänkt på amishfolket. Dels är de fula, dels är de större stofiler än hela Sveriges pensionärkår. Tillsammans. Hett.
ALL THE SINGLE LAAADIES!

Kan man göra partydroger av saker som finns i varje hushåll, och hur?
Det enkla svaret är ja, på båda frågorna.
Fast det är förutsatt att man tar ordet "partydrog" i sin lösaste form. Ungefär på samma sätt som att kalla tallkottar droger och en höftledsoperation som ett party. Liksom.
Här är ett par recept;
Den döende rövaren:
• Småspik
• Tabasco
En väldigt basic partydrog. Sväljsmåsiken innan du tar dina första danssteg, dansa några minuter, och halsa några flaskor tabasco (det kan ta ett tag för tabasco rinner långsamt). Du kommer inte att kunna sova på hela natten. Det funkar som så att småspiken river upp små magsår när du dansar. Detta för att hålla dej vaken. Tabsacon är till för att ställa in dej i rätt "partymode" då det sipprar ut i ditt blodomlopp. Tabasco gör underliga saker med din hjärna, det säger jag då. Svep lite vodka för att desinfektera såret och för att skapa lite stuns.
Den polska velodromen:
Filmjölk
• Hästkött
• En banan
• Två kilo vallmofrö.
• Tre dagar gammal pastasås (ska innehålla tomat)
• Choklad
• Bläck.
Tekniskt sett är detta en drink (fast fastare. En metasmoothie eller semi-newtonsk dricka är mer korrekta termer), men har man överseende med en förbannat pikant smak har man någonting som verkligen får en att se allt i lila och neongrönt (Back to the 80's kallas drinken i Sydamerika). Här är det bara att kötta på i en förbaskat ohelig allians av smaker som på intet sätt borde existera på samma tallrik. Chokladen släpper lös endorfiner i filmjölken och vallmon innehåller opium, som kolliderar i en explosion av energi och hallucinationer. Filmjölken innehåller en bakteriekultur som blir grovt våldtagen av vitaminerna i bananen och proteinet i köttet. Gammal pastasås har ofta mögelbakterier vi vill åt för de där extra synvillorna. Bläcket är till för att det ser tufft ut.
Åttiotalet var ett fult, fult årtionde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0