You Owe Me One, Kenobi.

Nämen, tjabba, hoppsan, här har man visst inte bloggat på mer än en vecka, det var ju lite illa, och på den sämre sidan.
Men, äh, ta och lugna ner er nu, för Grabben med stort G är här nu. In Da House.

Saker som hänt under veckan:

1. Jag har fyllt 18. Jag slipper ha målsmans underskrift på papper från skolan, jag får köpa trisskotter och får dricka whiskey när mina föräldrar ser på. Whiii! Ganska så häft-igt.
2. Eh, ja, inget speciellt annars, egentligen.

Hur kissar du?
Eh, ja, eftersom jag är kille och äger en p-nis brukar jag stå och kissa. Jag tycker även om att kissa högt, ljudmässigt. Det ska låta mycket.

Nu måste jag akutbryta inlägget, för jag håller på att bli redigt hungrig. Ghhhh...
Ni vet väl om att jag tycker om när ni kommenterar? Juste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0