Don't HASSEL with the HOFF, yeah.

Idag är en bra dag att vara ledig. Att sitta inomhus med tyskt überfula mjukisbyxor och stickigt varm yllekofta och käka glass som smakar chokladpudding till frukost. NOMNOMNOM, AM LAM LAM.

FINNS DET NÅGONTING SOM DU INTE ÄR BRA PÅ?
Faktum är att, ja.
Igår satt jag på soffan under en reklampaus och kikade lite på mina procent på Spindelharpan, eller något sådant, en gratisapp på min iPod.
Jag märkte att jag har vunnit ynka 7 % av alla mina matcher. Och det var ändå typ 68 matcher spelade.
På den enklaste nivån.
Någon är visst inte helt duktig på korttspel.

Ugh. Nu ska jag upp och se ifall Kanal plus har något att erbjuda såhär halv tolv på en onsdag. Jag menar, helt klart bästa sändningstiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0