NNNNNNNNEEEEEEEEEERRRRRRRDDDD!

Tjabba, läsare (Ni typ tre pers. Fyra med mej själv). Igår var helt otroligt. Tårögd. Nästan. (Nej jag hade inte en trekant med Veronica Maggio och Emma Watson. Det hade också varit otroligt, dock).
Nej, grabben var i staden tillsammans med bror, men inte vart som helst i staden, nejnej, vi var på Konserthuset. Lyssnade på Kungliga Filharmonikerna som spelade musik från nintendo. Nerdgasm i flera timmar.
Alla stycken var totalt rågrymma, förutom Super Metroids, som var en liten besvikelse. Å andra sidan var Pikmintemat en trevlig överraskning....
Jag och Link, Hero of Time. Två stycken (hörde jag tidsparadox?)

Vad? Ni vill också höra?


Ja. Fett.

Så. Det är allt jag har orken att berätta om. Mad Men är en grym serie.
För er som inte är stora nördar, ursäktar jag för detta för er ointressanta inlägg.
TjippTjipp (Kommentera. Snälla?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0