G33k

Jag har precis ritat en abnormt korpulent Super Mario, medan lyssnande på bitpop.
Oh, och jag har en tröja med Da Triforce på.
GEEKSTÄMPEL ACQUIRED! w00t!

Lista över superkrafter jag redan har, utan att bli bitna av radioaktiva organismer, där överlevnadschansen är låg, men cancerstatistiken destå högre;

Läsa egna tankar — Ypperligt praktiskt om man kommit på någonting bra.
Tala med frukt — Faktum är att frukter kan tala, och bara det skrämmer iväg folk (Inte så oskyldiga längre, va, veganer?). MEN. De är otrolig skygga allihopa och det tar säkert runt två år, OM man har behandlat dem med både respekt och tillsatser, problemet är bara att de är ganska välkomposterade vid det laget, och sorgligt att se på.
Osynlighet i mörker — Visst, jag erkänner att det finns många, många har kraftigare osynlighet än mej (ninjor och afrikaner, hejhej), jag blir lite suddigare i kanten, bara, men, visst finns potentialen där.
•Laser ur ögonen — Jodå, jag kan lasra med ögonen, kontrollerat.
Bra tillfällen för detta: Vid grillfester och som partytrick.
Dåligt tillfällen för detta: Vid grillfesten och som partytrick några shots för sent.

Jag håller er uppdaterade

Jag blir jagat av ett, rent utsagt, ärkefetto. Vad fan gör jag?

Det finns egentligen ingenting att oroa sej för om man blir jagat av fetton, bara om man lyckas hålla avståndet. Springa är överflödigt, du kan gå, men inte i din söndags-promenad-o-vad-naturen-är-vacker-promenad-takt (VAD?)
Om inte du går och bär på en matpåse. Isåfall har du ett, ursäkta ordvitsen, stort problem, och måste tänka snabbt om du inte vill bli påkört av en kroppshydda motsvarande en liten ångvält.
Det gäller att 1) Springa, ropa på hjälp, och om du har, ring i din fettopipa, för att få folk att hjälpa dej. 2) Rota igenom väskan efter någonting onyttigt och förhållandevis billigt som du sen kastar så långt du kan i valfri riktning, förutom framår, då det är i din bana till trygghet och att du vid det ögonblick du faktiskt kastar livsmedlet är en död man/kvinna/tredje alternativet. 3) Medan tjockisen springer iväg tar du chansen, springer in i närmaste hälsoaffär/fruktbotique och inväntar på att 4) fettot ätit upp och lyfter blicken för att spåra efter mer mat. När han  inte ser dej kan du försiktigt luta dej ut ur dörren och viska
Chokladkaka, och om han inte hör det är han för långt borta. Du är räddad.
Denna mannen kan du bli skyldig ditt liv. Hassan är dagen hjälte varje dag hans fruktstånd har öppet.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill se triforce-tröjan. och veta var den är införskaffad.



p.s. jag har zelda-my little ponies på min blogg. från en g33k till en annan ^^

2011-01-29 @ 00:50:00
URL: http://sofianettelbladt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0