2011 är året då vi satsar på tjockisar, hälsar nya amsterdam

Kära läsare av denna lilla, men ack så inte så subtilt överlägsna bloggen, idag har jag tid över mellan läxor och att vara social, därav detta inlägg.

Bäst of 2010:

Årets ord, 2010: Nuppa [verb] att ha samlag, knulla, rulla i höet, leka hitta bananen, blommor och bin, reproducera, etc etc
Årets käk, 2010: Kebab med julmust, alt. Sushi med champange
Årets vad-min-förstfödde-son-kommer-att-heta, 2010: Nils-Herkules
Årets hur-man-snabbt-blir-dummare, 2010: Filmen The Box
Årets Tv-program, 2010: Sherlock
Årets Band, 2010: We Are Scientists, mest tack vare;
Årets låt, 2010: Rules don't stop, We Are Scienists, Barbara
Årets spoiler, 2010: Dumbledore var gay! (För det är bööööögarnas fel)
Årets potentiellt bästa farfar, 2010: David Nygren
Årets träd, 2010: Enen
Årets potentiella mördare, 2010: Mannen i Huddinge som kallas, bland annat för Barbapappa. Enda gången då jag genuint känt att Fack it, ska jag bli mördad nu. Location;  i hissen till parkeringshuset.
Årets frisyr, 2010: Tofs, trots vad alla andra säger. Så det så!
Årets temperatur, 2010: Jag kände spontant att +18 grader temperaturen som alla ville ha. Så 18 grader!
Årets överraskning, 2010: Janssons Frestelse var fan gott. För första gången i mitt liv.
Årets jultomte, 2010: Tiggaren i Gamla Stan fick mej att känna julens sanna anda med en fin sång som jag glömt bort. Typ.
Årets Usain Bolt, 2010: Folk som kubbar fötterna av sej för att komma på sista tåget på vintern. Sverige har fan potential till lite OS-guld.
Blablablablablablablah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0