Matte C? Du ska se Matte K. Där har vi grejjor.

Ojojoj, slå på stort, klämta i kyrkklockorna, korka en flaska dyr champagne, Jakob gör ett inlägg bara någon dag efter det förra! Slå på stort!
Egentligen ville jag bara säga att jag har slagit mitt personliga rekord i Bejeweled 2 med mer än det dubbla.
Mitt nya personbästa är 992 000. Åtta futtiga tusen från en miljon. :'<

Jakob, min potatis skrek nyss på mej, och nu känner jag mej elak. Varför?

Det många inte vet är att potatisar är väldigt stolta varelser, och de är officiellt bröder (på ett intellektuellt plan) med enhörningar och ostron. De tolererar mycket skit, men när man väl tar det där extra steget på deras värdighet, ja, då ångrar men sej fort som attan.
För enhörningar, ostron och potatisar (deras förbund kallas de Kloka Karnivorernas Klan. Och de säger sej haft sin förkortning långt innan männen i vita lakan) kan braka loss hela helvetet på folk som klampar ner deras ära.
Enhörningar brukar antingen använda sitt magiska horn och förvandla dina ögon till salta kex (så det svider otäckt). Eller så kör de helt enkelt sitt magiska horn rätt igenom hjärnbarken, och mala ner ditt tankecentra till överkokt minestronesoppa.
Ostron brukar amputera ens tår och byta ut dem mot kanyler fyllda med nervstimulerande vätska (huga!) eller spotta en pärla rakt igenom hjärtat på en, med en hastighet som får ljudvallen att verka som en en tant på en permobil.
Potatisar, däremot, som inte alls har så kända attribut, och dessutom kass syn, brukar skrika hur elaka saker som helst, även fast man egentligen förtjänade det.
Så, det så.

Potatis. Krossa dem till mos innan de krossar ditt självförtroende.

Ci-ao.
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Tiemo

Hej,

promenad nån gång snart? har hört att det är sånt du gillar.



hoppas du säger ja :))



2011-02-25 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0