Världens grymmaste apa (Mina rubriker är ganska osammanhängande)

Så, eh, ja.

Igår plockade jag bohem- OCH nördpoäng på samma gång. Jag målade lite saker med akryl på en duk, i bara kalsonger. För jag brukar överlag vara ganska kladdig när det kommer till färg, och akryl är, för er som inte går estet (det gör ju då inte jag heller, men), ganska tokjobbigt att skölja ur när det väl torkat.
Hursomhelst, mina lår är lite prickiga med svart och grön färg, och mina kalsonger från gårdagen är inte helt oskadda, och att dess nya design är helt fräsch är väl en lögn. Typ?

Donkey Kong är kung! <3

Hur skriver man en välsäljande bok?
Många har igenom tiderna försökt, men få har lyckats med konsten att skriva en bok så bra säljande att den till och med får en film baserad på textblocket. Det är svårt, och för att lyckas måste man fånga läsaren på några få sekunder. Ett bra omslag är allt.
Da Vinci-Koden, den sålde tokigt. Varför?
För att omslaget var lila.
Lila säljer. Det är både blått och rött. Det är både manligt och kvinnligt, och där har vi bra säljarsiffror. Typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0