Medborgare i den svenska staten

Helt bärsärk! Ett till inlägg?
Svar: Ja.

Anledningen till detta är att jag mest troligt är helt rabiat, och vägrar belysas av solen som ser så varm och härlig ut. Det kan vara på grund av att jag, plötsligt blivit en vampyr, av gamla skolan. En sån som DÖR av UV-strålar, dricker blod och ogillar vitlök.
Å andra sidan tycker jag vitlök är gott, så kanske inte, ändå.
Det är dock en rätt kass dag för att vara inne, och det enda som visas på tv nu är Top Model 2, för omkring sjuttioåttonde gången. Och när Top Model (2) är det bästa man kan se på dumburken, då vet man att man antingen borde sova eller göra någonting annat.
Glass är gott, och GB Glace (what's up med stavningen?) gör en okristligt god historia kallad Crema di Marcaparacapriccosa, eller ja, något. Den har nötter, och någon slags sylt. Goodie, omnomnomnomnom.

Jag har precis klarat Donkey Kong Country Returns till 101%, och det var episkt. Tokigt. Och fakking svårt. Och awesome.

Här är den ultimata anledningen till varför jag tycker bättre om Wii än spel på datorn.
Wii har, vad är det, två knappar, döpta 1 och 2. Enkelt, och lätt att hålla reda på.
Mitt tangentbord har, som är av den enklaste modellen, 79 knappar. Utan musen. Det är lite tokigt att hålla reda på det.

Jag måste klippa mej. Snart.
Juste. PRECIS så här ser jag ut nu. Lägg märke till att skägget börjar arta sej.

Nu ska jag göra annat.
Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0