Döden suger. Hårt.

Spotify ska börja kosta, ohmaigawd, eller?

På ansiktsbehåringsfronten går det tossigt bra, kan jag berätta, iallafall i växttakten.
För ett tag sedan var jag tvungen att raka mej en gång i veckan.
Nu ska jag berätta att jag rakar  hakan var fjärde-femte dag. MMHMM.
Manlig grabb.

Och på tal om ingenting, om någon av er har tråkigt, ta er en titt på detta spelet, fig. 8. Det handlar om en... velociped och är arkitekt/ingenjör-nördigt, med Paris-musik, och är tokigt rånajs, som Tåni hade sagt (nu tror jag though inte att Tåni skulle gilla spelet. Hans mall för spel är att om det varken innehåller dinosaurier, rymdgubbar eller manapoäng är det inte ett värt spel. Ens när det är gratis) Klicka här.
WWWWWRRRRRROOOOOOOOMMMM!

Just nu lyssnar jag mycket på ypperliga Phoenix, ett franskt band som, ja, är rätt ypperliga, trots att deras låtar är rätt lika varandra, men jag menar det inte som en dålig sak.
Introt på deras låt Girlfriend är som uppåttjack från suspekta spansktalande riken, fast mycket, mycket billigare. Överhuvudtaget är plattan Wolfgang Amadeus Phoenix som låten existerar på så trevlig att man får ont i käkarna av att ha lett för stort.

Glad mun är glad, things go BOOM!

OM DU HADE BLIVIT STRANDSATT PÅ EN ÖDE Ö, VILKA SJU SAKER HADE DU TAGIT MED DEJ?
Jag antar att man inte kan säga båt eller mobiltelefon, eller dator med internetuppkoppling, för då skulle den öde ön inte alls vara lika öde längre?
Nej, men, visst. Här är den officiella listan, du hörde den här först!
  1. Ett gameboy med ett pokemonspel. Ja. Ska man vara strandsatt i några hundra tusen dagar hade det väl inte kunna skada att man odlar upp sina pokemons i några tusen timmar, eller vad det nu kan ta (Seriously, though, den totala speltiden på min brorsas Pokemon Chrystal var runt 140 timmar. Vi hade inte mycket bättre saker för oss då.
  2. En iPod med MÅNGA gigabyte musik med en högtalare. Fan, man får göra det bästa av tillvaron, tycker jag, och därför kan man hålla i ett Beachparty, och A och O på ett beachparty är musik. Ibland. Ibland klarar man sej ändå. Vilket för mej till
  3. Ett kokosnötsbryggeri. Är man fast på en ö kan det bli lite stirrigt efter ett tag (Hanksgubben pratade med idrottsutrustning, what's up with that?), och vad kan vara bättre mot det mörka, mörka inom en, än högprocentig sprit? Typ, mycket, men med högst begränsade resurser får det fan ta och hjälpa.
  4. Jessica Alba, Veronica Maggio eller Emma Watson (Jumbopack med alla, och jag kommer inte vilja lämna ön). Oavsett om jag är strandsatt ensam, eller med andra, skulle jag må mycket, MYCKET bättre med någon av dessa fina kvinnor vid min sida. Så det så.
  5. En solcellsgenerator. Plötsligt slog det mej att minst två av listgrejorna är beroende av någon form av elektromagnetisk energi, och eftersom jag INTE tänker sätta mej på en cykelgenerator, låter solen som ett skönt alternativ.
  6. Tre madrasser från IKEA. Det viktigaste här i livet är sömn. Typ. Så, därför tar jag med mej tre IKEAmadrasser. Och ni som tror att jag kommer dela med mej till mitt resesällskap kan kag säga att; inte alls. Jag ska sätta alla på varandra, och då har vi ungefär min "säng" just nu.
  7. Laserpekare. Bara för att de är så jävla coola! :o
You're a damn fine woman, Emma. Damn fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0