Produktiv man, oh, yess.

I hela ärligheten-härlighetens namn har jag typ absolut inget att säga, detta är bara ett sätt att hålla mej road, för, dude, höstförmiddagar är sköna, men ack så tradiga. Lamt som fa-an.
I lördags såg jag Scott Pilgrim vs the Worlds. Se den. Älska den. Typ.
Jag såg även Final Fantasy: Spirits Within; en riktig klåparfilm. Den var ful, tråkig och inte alls så episk som man vill att den ska vara. Helt ärligt, japanerna måtte vara tokiga och galna hela bunten (vilket är dokumenterat att de är. Men en del saker ifrån japan blir crazy-kul). Psykhem i Japan måste löna sej. Hårt.

Hur ser man skillnad på en häst och en hund?
Många, jag därtill, har stora problem med skillnaden mellan hästar och hundar, inte minst på grund av de många likheterna. Jag menar, vilka blir, handen på blodpoolen, inte förvirrade av att häst och hund båda börjar på "H", och att de båda har nästan samma färg på pälsen? För att inte tala om att de båda springer snabbare än de flesta känguruer (en känguru är ett standardmått i hastighet inom zoologin).
I åratal stördes jag av ovetandet av skillnaden, tills nyfikenheten tog över, och nu är jag expert på skillnaden mellan hästar och hundar. Får jag se en Cocker Spaniel spatsera på gatan, ja då kan jag utropa högt och högtidligt:
DET DÄR! DET DÄR ÄR EN HUND OCH INGEN HÄST!"
varpå alla tjejer blir imponerade av mina kunskaper.

POTPURRI AV HÄSTAR/HUNDAR

DET DÄR! DET DÄR ÄR EN HUND, INGEN HÄST!

Samma hund igen. Det är en Labrador, tror jag.
En Hund till. Denna har en groda i munnen, en mycket ful, död, groda.
Nämen, hundar, igen. Fast dom är två den här gången. två Cocker Spaniels. Kul fakta. Cocker Spaniel är dess latinska namn, och det betyder ungefär "Den Spanska Kuken" (Nu tänker ni efter både en och två gånger innan ni säger att de är söta.
En bra bild på en mediterande Kronhjort. Han sitter i ställningen "Doppande Lotusblomman" och låter naturens energi flöda igenom honom. Kronhjortar är väldigt måna om sina zen-nivåer och de är nära besläktade med både hästar och knölsvanar. Sjukt söta.
Häst
Brasiliansk Hästföl. Inte att förväxlas med valrossar som ser ut:
så här. En valross som spelar saxofon. Hur kul som helst.

Kommentarer
Postat av: anonym

söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3333333333333333333333333333

2011-01-17 @ 15:23:51
Postat av: Ida

hej, hunden du trode var rasen labrador det är lite fel det är en golden retiever har en sån själv många säger att jag är bra på raser kan bero på att mamma jobbar på djursjukhus. Kollat lie på din blogg den är så bra

2011-07-07 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0