Ni vet den känslan man får; att man är tom inombords? Mest troligt hunger.

Ja, jag vet, jag och Fredrik är dåliga bloggare, och borde straffas på hemska, medeltida sätt. Och jag har ingen bra bortförklaring annat än; Pallante. Anyway.

Vilken storlek har ni på edra Bh:ar?
Först och främst har vi aldrig (nästan) på oss Bh, då vi gillar frihet, och att vi faktiskt har vår manlighet att tänka på (macho, macho maaaan).
Men, när allt kommer till kritan;
Jakob: AAA
Fredrik: 75 B
(Ja. Fredrik har mycket ståtliga bröst)
FORTSÄTT!

Ok, fine. Här får ni reda på saker som en bloggläsare kan tycka är intressant:
• Fredrik och jag har köpt matchande shorts. Sug på den ni!
• Idag såg jag en ap-tok-fantastiskt rolig grej. Bussen till Stuvsta körde en tvärnit, och en liten flicka två säten framför totalramlade, och med ett litet brak landade hon på golvet. Jag är en hemsk människa. Med ännu hemskare humor.
• Sommarhatten är på, och den är röd och blå. Rimmar gör man då, då sommarhatten är på.
• Jag har sett Iron Man 2, den var.... meeeeehhh...
• Har jag pratat om min födelsedag, och vad jag fick? Okij, så jag fick; en film, en dvdbox, Typ två miljoner estniska pengar, som i svenska blir... 500? En fet sjal, toksnygg! Två biljetter till Lars Winnerbäck i augusti? Heck YEAH!!!!
• Jag har haft förkylning och allergibesvär. Samtidigt. Tokig höjdare.
• Jag har funderat på vilken färg smurfar får när de kvävs. Gråsa?
• Jag lyssnar MYCKET på bitpop, men har även börjat lyssna på jazz och blues. Och nej. Jag har inte Spotify. Jag hade, men glömde lösenordet.

Är isbjörnar goda?
Hmm, nu finns det två sätt att tyda frågan; antingen så menar du att om det hade blivit ett episkt stort fukking slag mellan gott och ont, som i Sagan Om Ringen-filmerna, skulle isbjörnarna var på Frodos och Gimlis och "Mister Handsome" Legolas och Sams och Gandalf den Vitas och Aragorns och Pippins och Gandalf den Gråes sida? I så fall är svaret nej. Isbjörnar är hemskt onda, och genomsöta varelser, som inte vill något hellre än se hela jorden färgas rött av blod och bita av armar på små barn. De har inte enda uns av godhet i sina stora, men iskalla hjärtan gjorda av granit, det stenigaste stenslaget. Det är, by the way, inte ens bevisat att de har hjärtan, eftersom man inte hittat dem hos döda isbjörnar.
Eller, så menar du i frågan, om det är gott att äta isbjörn? Till den frågan är svaret, helt klart ja. Faktum är, när du väl har fått smaka isbjörn vill du inte äta något annat. Det kommer gå så långt att du åker till Grönland för att jaga isbjörn, men du blir tyvärr själv dödad av en isbjörn, för de är satan så starka (Det är som det gamla kinesiska ordspråket; " Det enda som kan döda en stark isbjörn är ålder, en T-Rex med laser på huvudet, eller en ÄNNU starkare isbjörn.") och kan dra loss huvudet från din kropp på ungefär lika lätt som du har att peka på din navel. Så snälla, försök inte äta isbjörn.

Ja, så det får väl avrunda, tycker jag. Om ni inte kan få nog av mej, ställ en fråga till mej på kommentarer, och jag ska svara på den. To-De-Loo!

Kommentarer
Postat av: FREDDIIE

du är riktigt massiv Jakob :)::::))):)::):))::):)

2010-05-23 @ 10:47:38
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0