Jag och JakooooB borde fan vara K-MÄRKTA

Försöker hålla ballansen mellan att ta hand om norrlänningar från kiruna, få något plugg gjort, deppa, tänka, ta hand om mina vänner, och så försöker jag som vanligt att få ordning på mitt liv.

Resultat halvdant eller skolk i de flesta av ämnena ovan.

Mår lite halv också om jag ska vara ärlig jakob, förlåt om jag inte hör av mig tillräckligt mycket.. har också mycket och tänka på och du och ja ghar konstaterat åtskilliga gånger att du är dubbelt så duktig som mig, jag känner att jag inte har den kollen och multitasking sinnet som du har.

Försöker skriva om K märkning vilket egentligen är intressant men jag får helt enkelt inte ändan ur vagnen...  JAG SKA KÄMPA FÖR ATT KMÄRKA STOMATOL SKYLLTEN VISD SLUSSEN!
och sen skulle jag inte banga på att själv vara kmärkt ! skulle inte vara helt fel.

Frågeställning. Finns det någon Kmärkt människa ?

nej men JAkob Ruusa är första på tur för hans orginallitet och denna kvinnan.
http://i133.photobucket.com/albums/q62/lukeanddaisyduke/birthday.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0