Ett kilo Mozart och Beethoven.

Vilket ord hatar du mest?
För tillfället, fotosyntes, helt klart. Fråga inte ens

Jag har gått och blivit klippt. Gratis. För på slöa sjödals som jag går på har vi en frisörlinje, och treorna måste som slutprov klippa en humanoid, som jag själv. Saker man ska tänka på innan man låter en frisörlärling ta tag i saxen:
• Ha inte höga förväntningar. Det är billigt, och billigt står inte alltid för kvalitet. Mitt hår är längre på min högra sida än på min vänstra sida. Inget som man märker själv, men när frisörens fröken kommer och utvärderar och säger det rakt ut, och att det är därför frisören får VG, ja då vet man det, helt enkelt.
• Kissa innan, för guds skull. Jag drack en subway-meny-cola på mer än en halvliter innan. Hon höll på i två timmar. Det var hemskt emot slutet.
• Le. Då kan billigt bli gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0