Röda Byxor-dagen! OMG! Med Inslag av Lila, och Blondiner.

Jakob är trött. Mycket, mycket trött. Sådär trött att man nästan somnar in och dör, men bara nästan. Och klockan är 22.
Jag hade ju tänkt att kanske gå utanför ikväll, men det skiter jag högaktningsfullt i.

Kemi tar musten ur en.

Orsaker till att totaldigga Tony Wallin

• Vi är otroligt synkade!
• Dokumenterat en av de keligaste personerna i världen.
• En av de ytterst få som faktiskt skrattar åt mina skämt
• Han är Bamse, livs levande. Stark, men slår aldrig någon.

Idag har Tony och jag, efter ett prov hårdare än en sommardag utan glass, åkt ut och gjort staden. Jag vet inte hur många gånger vi passerade Plattan, minst några triljoner, sådär avrundat.
Jag kom dessutom fram till, efter noga tänkande, och viss rådfrågan hos mina arbetare i vita labrockar, att det är lite trist att gå på shoppingrunda när man har totalt 37 futtiga riksdaler, som skrattar en i ansiktet.
"Biiiaaatch"
Men, vad ska man göra, det är inte som att man kan gå och bli spontanprostituerad för att få råd till kaffe till bullen? Iochförsej, det är ju skattefritt...

Jag träffade Axel spontant två gånger idag, andra gången med Felicia. Axel kan beskrivas, för er kanske tolv som aldrig träffat honom, som "Proper English". Felicia är däremot lurig att beskriva...


Rules don't Stop me, med kanske bästa bänd. Ja. Jag stavade det med ett ä. Och videon är ju närmast oslagbar!

Och, sen har vi lite sexiga skämt! Hur roligt som helt! Helt klart min humor! Eller, lol, som en del skulle ha sagt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0