Inlägg på 8 minuter, KÖR!

Inget tid för hej här! Pang på ska're va'!
Och så har jag ändå inget att göra.
Ah, juste!
Varken Emilia eller Tiemo hade tillräckligt passande namn, så monseiur pentat hår får heta Malcolm.
Sådär!

Allt det där tog sex minuter att skriva. Jag ligger back.

Jag har helt plötsligt, för övrigt, utvecklat en fobi för dalahästar.
Jag känner mej störd, osäker och genuint förvirrad nära dalahästar.
Tur då att man bor en sjuhelvettes många mil ifrån Dalarna (Inget illa menat, ni som kommer därifrån, men hur fan kan man låta dessa groteska varelser få leva. Usch)
Är det någon annan med samma problem?
Puss
8 minuter..... nu!

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Jag som tyckte Roland var så himla fint ju. :(

2010-03-16 @ 22:00:26
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0