I have chortles!

Det händer inte så mycket i mitt liv. Igår tömde jag poolen på vatten och träffade Tiemo.
Idag hade jag och min klass prov, i fysik, medan alla andra i skolan var lediga. w00t. Also, jag saknar lite folk. Gissa själva vilka ni är.

VECKANS FRÅGA:
Har du någonsin sett en minotaur?
OM jag har! Nästa!
Har mustasch inverkan på hur bra det går på en jobbintervju?
Oh, ja, det finns ingenting som är så sant som just detta påstående. Och allt beror helt på vilken karriär du är ute efter. Om du vill bli sydstaternas hjälte, en "pro-wrestler", som det heter, även fast yrket både saknar pro, och wrestling, om du vill bli en sån ska du absolut skaffa snorbroms, så stor som möjligt, utan att det blir skägg (För skägg symboliserar "tänkare", och det har sydstatarna lite svårt för).
Vill du bli dagisföreståndare kanske du vill raka dej. Barn kanske inte är smarta, men nog känner de igen att alla (alla) med mustasch (och/eller katolsk präst-hatt) är potentiella pedofiler.
Om du är en kvinna rekommenderar jag att du rakar dej. Nu.
Om du så väldigt känner att du har ett behov att ha mustasch, och är kvinna finns det faktiskt ett ställe där det ses som ett plus. Som lärare på Sjödalsgymnasiet. HI-OH!

Hmm, var såg du denna minotaur?
Ok, så jag var hos min tandläkare som bor på Östermalm, och fick mina gaddar besiktigade. Efteråt tog jag mitt pickochpack och tog hissen ner, men jag tryckte på fel knapp, och hamnade på något sett i det antika Grekland (min teori är att hissen åkte så snabbt, i.e, trotsade den absoluta hastigheten på ljustet, att atomerna separerades, bara för att sekunden senare återskapas exakt, fast på ett annat rum, slumpmässigt utvalt, och i annan tid. Vi förstörde tid/rum-väven, litegrand, för ett ögonblick). Där gick jag vilse i en labyrint och kunde inte hitta ut. Längst in i labyrinten hittade jag minotauren. Han höll på att bli anfallen av en hel armé, men ninja som han var, var inte armén någon match för honom, men när de tog hans flickvän som gisslan ballade han ut totalt och flippade galet. Jag har fram tills idag inte sett någon flippa som han.
Nåväl, när allt var över kände jag mej skyldig att hjälpa till att städa, det var blod överallt i hans vardagsrum (Ja. Slaget utkämpades i hans VARDAGSRUM), och jag gav honom rådet att man kan ta bord blodfläckar med cola. Han uppskattade allt mycket, och visade honom vägen, och nu pratar vi med varandra genom inter-dimentionära posten.
Är det sant?
Mest troligt, ja.

Fredrik, vi måste seriöst träffas.

Kommentarer
Postat av: freddiiiieee!

sötis<3

2010-06-07 @ 20:52:18
URL: http://fatpeople.blogg,se
Postat av: du verkar också ha en enorm PENIS!

2010-06-09 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0