Supernova!

Ja. Förlåt.
Men, det är faktiskt lov, kan jag säga i mitt försvar.

Elias borde bli journalist:
FÅNGE RUNKADE TILL MADONNA; UTVISAS UT TILL RYMDEN

Börje är nu officiellt min kusins, jag saknar massor av folk (puss), jag har blivit stämd för copyrightbrott av Gränna kommun för att jag ser för mycket ut som en polkagris, myggot har tappat ut 15% av mitt blod, så mina ben ser ut som ett såll. Also, jag skall se Knight & Day snart, senare idag. Jag åker till EstlandFestland på måndag kväll, så om någon absolut vill träffas och nuppa, har jag en lucka på måndag förmiddag. En sjukant vore rätt coolt, Elias har varit med om den fetaste odyssén och jag är ganska otroligt avundsjuk, jag har åkt vattenscooter med min granne Marie och hennes polers.
Det är vad som har hänt.

VECKANS FRÅGA:
Jag har sett på filmer att om man blir biten av en zombie är det långa loppet kört för en, och man förvandlas till en ohygienisk halvvarelse. Hur gör man för att undvika att bli biten, under en pågående zombieinvasion?

Generellt sett finns det en massa olika typer av zombier, men vanligtvis gäller följande:
• Håll dej undan. Vad man än tror, kan inte zombier nöta ut tid/rum-dimentionen, så om du håller dej 50 meter ifrån en zombie kan de inte bitas, de är helt enkelt för långt borta. Undvik knivkastande zombies.
• Ha en tam isbjörn med dej; isbjörnar är dels immuna, och dels sjuhelsikkes krigarmaskiner.
• Ha med dej en morot. Zombiesar gillar orange, helt enkelt, så använd moroten för en avledande manöver.
• Be Fanny om hjälp. Fanny är den enda humanoiden som zombisar känner fruktan emot. Anledningen; FAnny har stora (men lite söta) tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0