Skruvat

Vissa av er förstod inte poängen med
denna.
(Ja, Tiemo. Jag ser dej)
För er/dej som inte förstår, låt mej bezooma bilden lite, lite.
Där. Ser du? INTE?
Kan du inte se en liten likhet mellan
och 

Summa: Grupptryck är mycket kraftigare än man kan tro.

On an other note, har jag förberett (eller, jag håller på) en lite kul grej till bloggen, bara på skoj.
Det är inte en tävling (Fannybabe, Therese Guldnågontinghawt, och Tiemosexi, förlåt. EN DAG, så!)
för det lär ju inte funka.
Jag skulle vilja berätta, men kniper käft, för jag vet, att det starkaste momentet i universum är överraskningsmomentet, och att avslöja överraskningen vore som att skicka kärnvapenritningarna till Hitler. Bad idea.

Kort jävel idag, jha jag vet. Men, eh, well, så kan det bli. Jag hade iallafall med bilder På mej.

Kommentarer
Postat av: Tiemo

tycker om att du har hår.

2010-12-31 @ 06:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0