Ett svart kapitel i mitt livs historia.

Vem hör inte hemma i bilden?

Mina blåa Urbanears är döda, efter ett halvår av flitigt användande, och två veckor på operationsbordet avled dessa nu i helgen. Deras liv gick inte att rädda, trots tappra försök av doktor Argulander.
Jag tar på mej skulden då jag alltid haft dessa i bakfickan och suttit på3.5 pluggen tills den totalt inte ville var med (kross). Ni var värda, men ännu mer snygga, och jag önskat att jag tagit bättre hand om er.
Nu står mitt val mellan fräscht gräsgrön färg, blodigt röd, eller helfestliga lila färgen.

Hur gammalt kan vin vara?
Det äldsta vin jag smakat är en fyramiljonig årgång av Chateu de GRRREAAAAGRH!, plockad av Triceratops och Pterodactyler. Den har en ytterst mustig eftersmak med en svag hint av urtidsmandel och raptorblod.
Det är var vinkännarna kallar ett "mellangammalt vin".
KOMMENTERA! DET GÖR MEJ GLAD! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeej.. jag tar det som att dom är sjuukt bra? eller bara bra? snygga iaf. TACCKKK!

2010-12-07 @ 18:22:24
Postat av: Tiemo

Random bild...?

2010-12-12 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0