Överskådligt Random

TjippTjipp ååh vääählkomna till Haaåjk.
Hade jag sagt om jag varit programledare för det största barprogrammet på 80-talet, nästan. Hajk. Där fick man lära sej allt ifrån att lock till sej duvor med en pipa som man snickrat ihop själv (förutom vuxen hjälp med kniven) av lera och mossa till att spåra ugglor med hjälp av en tre meter lång pinne av björk och en lika lång sockerkaka.
Var får ungarna nuförtiden reda på sådana fruktansvärt nyttiga saker? Mest troligt YouTube.
Ugglor är hemskt fina djur. Gnägg.
Detta är en uggla. Det ser man på vingarna. Inga vingar - ingen uggla. Man ser inte vingarna, men det är ändå en uggla.

Jag har sett en svart nazist. Det är svårt att tro att det existerar någon som är så självdestruktiv, men, well, tydligen.

Min far har införskaffat en ny dator. En riktig goding. Datorvärldens Jessica Alba. Smal, slank, otroligt sexig och den liksom lyser. Det är den nyaste Mac:en. AAAAAAMEN!

Fredrik gick vilse i den stora skogen kallad Skogen Med Stort S någon gång i början av sommaren, och såvitt jag vet är han vilse där än. Och tro mej när jag säger att nu hade det varit OTROLIGT praktiskt om han hade sett Hajk, och från början visste hur man jagade ugglor och hur man dräpte björnar och gnomer på det mest effektiva sättet. Vilket INTE är att hoppa på dom bakifrån för att försöka knäcka deras nackar. Bruce Willis-style.

Det är en dum idé att dricka en liter mjölk utgången dagen innan på tio minuter. Bleaähh.

HONKAHONKA!

För er som inte insett det än, är jag ganska ordentligt uttråkad. Jag väntar på att Tåni ska äta färdigt, så ska vi och en handfull andra gå på the Voice. Som definitivt inte är den musik jag lyssnar på, men, let's face it, vem går på Voice för musiken?

Nej, nu pallar jag inte. Jag tar och spelar metroid istället och utrotar hela den jävla spik- och laserförsedda faunan på planeten Tallon IV, och piskar rymdpiratstjärt. BAD. ASS.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0