Nu är det sommar, och äpplerna blommar.



Jag har faktiskt ingen lust att blogga om vad som hänt under sommaren.
Inte för att det har hänt något som river upp gamla sår från kriget, eller något annat tjaffs. Det är helt enkelt en historia som jag tar senare, mest troligt till hösten.

Veckans/Månadens fråga:

Vad är lösenordet till bloggen?
Ni blir helt sjukt förvånade att det är ett ord som vi använder ganska ofta, eller? Hursomhelt är det fett Fredrik-esque.
Hur är dina husmorskunskaper?
Jag bakare hemma, ibland, och gör inlagd gurka helt själv varje år. Jag skulle helt klart kunna vara en estnisk bonde.
Var sitter humorn?
Min humor måste man nog använda ett annat tempus för, typ imperfekt. Jag har nämligen tappat bort mitt sinne för humor, helt. Jag tror att det sjönk till botten på en strand, eller så brändes det bort i solen?
Men, när man inte har förlorat sitt humor sitter det i njurarna, och en viss del i mjälten.

IMORGON SKA JAG PÅ LARS WINNERBÄCK! Bland andra, okända och mindre okända människor kommer dessa personer dyka upp: Jakob Ruusa, Teo Argulander, Lars Winnerbäck och Fanni Hjärta Wallin, med hennes gäng. Skyhögt!

Kommentarer
Postat av: Tony darling :D <3333

vänta nu, sjönk till botten på en strand? <333

2010-09-03 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0