Utkast: ... (Vad hittar jag på "Utkast"? Jo, en mystisk kvinna)

clara

Så igår tog jag mej för första gången en ordentlig genomtitt på bloggens baksida; utkastet.
Och där hittade jag, bland andra tveksamma inlägg, denna bild.
VEM ÄR DU? IDENTIFIERA DEJ KVINNA (det ser ut så, iallafall)

FINNS GUD? frågar Timmie
Folk har igenom tiderna ställt sej frågan; existerar det någon übervarelse någonstans i universum, och är han en helylle, skäggig farbror på ett moln med ett gäng nakna bevingade ynglingar (som konstnärer under sen medeltid, under renässansen målade honom; inte en helt okej tolkning kan tyckas, menmen), eller kanske rentav en get?
Svaret ligger långt djupare, och det är faktiskt bara jag, en sekt i Nicaragua och kejsarpingvinerna som vet sanningen, men jag ska försöka förklara det på ett så enkelt sett det går (Tro mej, detta får Matte H att se ut som ettan i grundskolan, med tiokamraterna);
Tänk er att ni ska ut och sälja era hönor som värper ägg i 22 karats guld, och ni är ute efter pengar för att köpa en julgran i ren platina. På vägen möter ni en gris som säger åt er att det är enkelt att tvätta bort blodfläckar med grus (som är mest lögn). Grisen ger er som en bonus ett extra hjul åt er kärra, som är för litet, men säkert skulle passa ifall de skulle köpa en mindre kärra. Er vän, som lovade att följa med, och nu sitter bakpå och räknar teoretiska dollar får syn på det lilla, lilla hjulet och hamnar i koma.
Det tjugosjunde ägget i 22 karats guld som er höna kläcker, och det kommer fram en liten, liten hamster i tyrolerhatt.
Det är gud.
Ja, jag vet att det kan tyckas en aningen luddigt, men tänk nu på att jag körde barnversionen här; den riktiga har väglaget, sträcka och typ av läsk stor inverkan för att förstå vem gud är.
Och om ni undrar hur han se ut, så är han faktiskt en liten hamster i tyrolerhatt, och talar enbart tyska.
Geschmäckel AAAAAAMEN

Mannen som får mitt hjärta att nå noll Kelvin, frysa till is och implodera, mannen som jag knuffade ut ur parkeringsplatsen i december, med bil och allt, HAN! (vi kallar honom Barbapapa) Han går ofta till vår matsal för att snylta lunch, och inte nog med det; idag tog han samma buss som jag, stötte på Anna "Squidman" och ville få mej att sjunga svenska dansbandsklassiker och "Singin' in the rain" .
Jag var så rädd.....
That man's bat poo crazy.



Kommentarer
Postat av: fredrik

DET ÄR JU CLARA, hahah vi skrev om henne i begynnelsen av bloggens historia

2010-04-26 @ 20:01:24
Postat av: clara

HHAHAHAHAHA DÄR ÄR JU JAG!

2010-05-22 @ 01:39:26
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 02:43:47
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0