Sydney Shark är det nya. Sök på nätet och spela.

Nu i veckan har det tydligen varit fråge-omnibus. Detta får vi inte bryta ner, helt klart.

Vad för intressant hände dej på morgonen, Jakob?
Ja du, det hände faktiskt inte så mycket. Jag vaknade, drog till Muhamklack-stammen i mitten av Afrikas savann för att käka lejon till frukost, åkte hem, och såg på när Napoleon och King Kong slogs på vår altan. Det brukar hända lite då och då, men i dag var det fruktansvärt enformigt, så jag tog mej en dusch, och åkte sen för att skriva mitt engelska nationella.

Vad skrev du om på nationella?
Vi fick i uppgift om att skriva ett kontaktbrev till en firma i Edinburgh som hyr ut lägenheter.
Jag skrev att jag var bäst på allt jag gjorde, och att jag ville gå i "Lorenzo van Matterhorn"-universitetet i Skottland för att bli ostmakare och att jag kom från Shang-Ri-Lah.
Min rumskompis samlade på getter, hette Izza di Millefiore, och siktade på att bli professor i oregelbundna verb i imperfekt inom portugisiskan.
Ja.
Jag har svårt att skriva seriöst.

Hur mår du nu?
Jag är seg, trött och kall.
Men, jag blir glad när jag tänker på att jag är ledig imorgon! Sha-ZAAAMMM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0