Har spelat chicken med en bulldozer idag. Och vann.

Overarrow med Anamanaguchi. En sjukt vårig sång.
TITTA INTE FÖR LÄNGE PÅ FILMEN. NI KOMMER FÅ EPILEPSI, WERNERS SYNDROM, PLÖTSLIG (och permanent) BLINDHET, SARS OCH CANCER. Samtidigt.
På plussidan kommer ni bli höga.

Frågan jag ställt till folk idag har varit;
Whip Cream or Chocolate Sauce?
Mitt personliga svar är; Doesn't matter, as long as it is you, mysterious coka-cola zero babe.  Drop-Dead Ka- Tjing.
Annars har jag märkt att många är för chokladsåsen.

Vad tycker du? Whip Cream or Chocolate Sauce?

¡BIG FAT ANNOUNCEMENT!
8 maj fyller jag, många många år.
Ni bör börja fundera på hur ni vill fira detta. Kanske på vad jag vill ha i present.
Så, här är den officiella listan.

• En kaktus, eller annan krukväxt. (Inte kukväxt. Det blev lite pinsamt förra året...)
• Mystiska Coka Cola Zero Kvinnan. Drop. Dead. SEX-EH.
• En 22 karats Hummer (bil)
• En egen Temasång till mitt liv (Något som liknar Malcolm in the Middles), på mp3-fil
• Din själ. Muahahaha
• En ukelele.
• En egen måne. Som jag kan åka till.
• Ted Gärestads kranium.
• En lång, lång, lång, lång, varm kram. <3
• En lyxJaht.
• Kraften att kunna skjuta ut blixtar/eld/isklot/något annat bad-ass ur handen.
• En TV större än mitt rum.
• En kamera på två terrapixel.
• En kazoo
• Biljetter till en konsert. En bra.
• Min egna T-Rex, som jag ska kalla Spotify <3
• En internetuppkopling som inte dör var tredje minut.
---
Och något annat, som kan passa. Skrivit ut listan? Bra. Ut och shoppa! Nu! (Vaddå, bara förlorare klagar på att affärerna är stängda)

[Official Mark of Approval by Jakob]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0