Guns Of The Patriots! (alt. Del 2)

Kommer ni ihåg för omkring 5 månader sedan, då jag berättade om hur jag och Robin Fläsklaboratorium träffade en fet, otäck man, och om hur jag blev rädd, mycket rädd.
Hur jag knuffade (eller försökte) upp den feta mannen och hans bil på isigt plan för att få den att starta.
Den mannen satt i torsdags i gymnasiets matsal, och stötte på en tvåa.
Mitt blod isade till.
Det var överjävligt sketaläskigt.

I förrigår var jag på Kungsholmen och firade min kompis födelsedag.
Av mej fick hon en kaktus, som den elaka, taggiga flickebarn hon faktiskt är.
Det hela var fruktansvärt trevligt, och både tacos och tårtkrig hann vi med.
Ironiskt nog fick jag aldrig smaka tårtan.

Den här veckan måste jag plugga hårt. Alltså, verkligen HÅRT, om jag ska hinna med kursprov i spanska och kemi, engelska nationella och annan ren jävulskap.

SUUUUG!

MGS4 är epic. Jag gråter lite inombords när Naked Snake dör.
Men, ni som läser detta har väl ändå ingen aning om vad jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0