Den dagen den sorgen.

TJABBA MACKAFLOOUPA! jag har haft en riktigt lodig tisdag, NEJ TJITT det är fan onsdag. HAHA . men igår var det fan sjukt kul, Insparksfest är SUCCE´, min karneval fjärilsmask var SUCCE´, min klass är ganska så SUCCE´!

FLIPPARE FLIPPARE!


asså fan vad alla snackar, bara massa skit hela tiden  ? vart kommer vårat behov av att ljuga och prata illa om folk ?  jag har tänkt en hel del på detta nu den sista tiden när det känns som att mycket som folk och jag sagt har gått snett och missförståts och gått till fel personer.
Tyvärr men det är ren fakta att alla snackar en jävla massa skit! jag önskar att jag kunde neka men det vore LÖGN och det vill jag inte råka ut för, att bli kallad lögnare. 

jag kan säga att jag ibland säger något dumt om någon jag försöker låta bli men ibland så slipper det ut något olämpligt det kan hända den bästa! face the fact, everyone talks, varför måste folk då prata om och göra andra folk ledsna över vad folk säger ? jag kan (nästan) med handen på hjärtat säga att jag inte bryr mig om vad folk tycker om mig förutom mina nära vänner.
i detta stycke blev detmycket upprepning men jag kan inte säga annat än folk.

Detta är era alternativ Folket: Sluta snacka skit, eller säg vad ni tycker rakt ut till folk ? jag ska hålla mig till det.
Try it you´ll like it

För att komma till nutid mindre seriösa men riktigt allvarliga Ting ska jag berätta att jag troligtvis tänker ta ett senare tåg imorgon för jag är GALEN, GALEN GALEN GALEN, Hör du deT? HELT GALEN" va ? jag har tinnitus , tjitt vad du suger! jag vet inte vad jag skrver just nu utan bara babblar på om skit! jag har pratat med skivbolag idag! men tyska är jobbigt, och brödtexter ät inte det lättaste!
Jag är bäst på allt men det bästa med mig är att jag är ÖDMJUK!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tjatja! Haha, Känner igen mig; Liksom skriver om what so ever (typ alltid?);)

haha, cool blogg, Puss

2009-09-09 @ 23:03:05
Postat av: H to da agström

du är alltid lika söt fredrik ojojoj asså :)

2009-09-21 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0