Sämsta svenskan den här bloggen har MEN

JAG BRYR MIG inte eftersom grejen är att jag inteskriver för någon annan än mig själv! BABA GANOUSH!
mitt liv är TOKIGT och jag har kommit fram till att caps lock är lite sött.
Igår såg jag filmen "tvåtusentolv" med de bästa grabbarna Tiemo och Jakob! det var asa najs. Klockren film som man måste se på bio, det var ett konstverk av special effekter med så hög klass att inte ens Bao Xishun kan sträcka sig till hur bra den var. GOOGLA HONOM latoxar.
<3 oj et hjärta.
 Idag ska jag spela Volleyboll, eller alltså inte idag uta i natt till och med! TAGGTAGGTAGG (aj)
Fika innan !
<3

Kommentarer
Postat av: anonym 9(

2009-11-22 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0