Jag tar tillfället i akt

Att skriva ett lagom tjockt och trevligt och ganska så ganska så underbart inlägg nu när jag har ganska så ganska så lååååång sovmorgon. jag börjar KVART ÖVER ETT, The beauty of Värmdö Gymnasium.
Jag mår ganska så FETT faktiskt... allt snurrar allmönt liksom! ni vet hur det är ?
 OOOH för att få berätta en nyhet ! DADADA DAAA DADADA DADADA DADADA DAAAA *introt på bröllops låten är dramatiskt*
JAKOB WAFFLES MCTACO RUUSA ska börja BLOGGA med mig!

vi kommer anordna en nedräkning men vi har inte riktigt beslutat till när denna nedräkning ska men det får man se!
:D sååå han kommer att vara en stor del av min blogg i framtiden! det är grymmt!
MCTACO

Kommentarer
Postat av: Waffles Mac Taco

SÅ rätt! <3

2009-11-17 @ 17:14:55
Postat av: Hanna

Diggar svenskan som flugit så långt bort att inte ens snubben på bilden med de tjockaste glasbottnar till glasögon kan se den. MEN DET ÄR LUGNT. Jag gillar detta ändå! :D

2009-11-17 @ 17:20:53
URL: http://fightthefight.blogg.se/
Postat av: tjockizzzzz

du är sämst på att uppdatera din jävla tjockis :(

2009-11-17 @ 22:28:09
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0