Oväder över skandinavien

Jag försöker verkligen spåna fram någonting att blogga om. Men det går inte så bra. Däremot har jag en fruktansvärt bra headline.

Så det jag tänkte berätta om för ett par dagar sen, innan internet kände för att våldta min dator, var att jag låg och tänkte på vad jag skulle bli.
Ni vet, på dagis har man sådana planer vad man ska bli. På dagis minns jag att Byggarbetare och Vetrinär, var ganska populära. Men, det skulle inte förvåna om de blev revisorer istället, hela bunten.
Helt seriöst, jag hade en ganska hemlig dröm om vad jag ville bli. Astronaut. Jupp. Rymdcowboy.
Fram tills jag var runt tolv var jag fast besluten om att bli den första svensken i rymden (Jag hade ingen aning om vem Fuglesang var på den tiden).
Sen hände det en olycka med rymdskeppet Discovery, eller nåt, och alla ombord omkom.
Efter det kändes inte rymden lika lockande... 
På tal om döden, min kontrabaslärares son dog i förrigår. Inte för att jag någonsin träffat honom, men det är ju tråkigt ändå. Så, inga baslektioner på ett tag. 
Det är kul att leka köksredskap med Fanny

Tjillemuck! <3
(Fredrik, eller någon överhuvudtaget, får ta och visa mej hur man lägger upp fimer och länkar. Jag förstår inte)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste faktiskt medge att den här bloggen är mäkta underhållande :D

2009-12-10 @ 20:38:25
Postat av: fredriiiik

SHOW YOURSELF!

come out come out where ever you are ?

dont be ashame?

kom ut ur garderoben och berätta namnet ? <33333333333

2009-12-10 @ 23:55:14
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0