Så där ja!

Sådärja, nu är jag hemma från våran kära stockholms skärgård :D det var galet soooft bland kobbar och skär, nu chillar man hemma och allt är okej med mig men här hemma har jag missat en massa skit vilket egentligen tur att man missar det men det är tråkigt när sån skit händer och jag hoppas att det kommer lösa sig!

jag mår bra bortsett från total förvirrelse jag fattar igenting ! det suger lite men jag är fett söt ändå!

juste jag ramlade fett på cykeln här om dagen oooh skarriga sår på knän och händer och armbågar jag har en hård hatkärlek till försvaret cyklar de är riktigt fiiina men farliga!

här om någon dag tänkte jag skriva en krönika om : MAINSTREAM

jag far till frankrike och taize som är et kloster på lördag ! det blir helt förbaskat legendariskt! längtar! WOHO men det blir fett kristet så här kommer en galet vääärd film om bibeln. kolla den!"
 

Kommentarer
Postat av: sara

ÄR DU BÖG?

2009-08-07 @ 20:18:48
Postat av: jag är snygg bög vet jag inte!

jag kan ju ge ett svar: nej sara, jag tycker att tjejer är snyggare än killar.



men du sara jag undrar vad du är för en person, är du bara allmänt patetisk och en nolifer?

ELLER, är du ful och jag har total dissat dig någon gång.? fast i det andra allternativet är du också patetisk.



jag menar vad är grejen ?



hoppas det finns någon därute för dig också. <33333333333333333333333333333333333333333333333

2009-08-07 @ 23:39:38
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0