FO YO

tjosvett meine geschwesters! Fasiken jag har börjat på värmdö gymnasiet (VGY) nu och det är så kul och grymmt och as najjs faktiskt! min linje verkar riktigt intressant jag låter fett nörd och så men allvarligt natur forskning journalistik det är kick as som tusan! vi ska ha ett projekt nu med grupp att skriva en nyhetsartikel som rör ungdomen idag, få folk att bry sig och det är en ball uppgift! min klass är as härlig har inte fått bra kontakt med alla änoch det är lite stelt på vissa håll men vad fasiken vi kommer gå i tre år! WOHO!  soft! livet leker !

vårat schema är rätt så drygt däremot! typ slutar halv fyra som tidigast... våra lärare verar as sköna dock!

Frankrike OH vad häftigt! Taizé alltså vilket ställe alla borde åka dit! jag kommer skriva mer om det hoppas jag, stämningen och festival känslan var enorm!

idag umgicks jagmed min käre vän gustaf och snackade om livets mysterier och skrev musik och lirade gitarr :) najjs!

pussen, jag vill hälsa till: mamma hugo och postigo och tratten <3
i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0