KLAMYDIATESTER

Egentligen borde jag ju då sitta förbryllad över fysikböcker och förundras över det lilla mirakel som kallas växelström. Tyvärr är jag totalt ointresserad av elektricitet, vilket kan visa sej vara en smärre nackdel när 80% av Fysik B handlar om'et. Facking, tjitt, asbest anamma, och så var det ju prov imorgon. Å andra sidan baseras hela provet på formeln -N* d(flux)/dt —> Elektromotorisk skit, så, jag lär ju kanske klara mej.

Så, eh, ja.

Hur blir man extremt stark på kort tid?
Enligt vår biologilärare består den effektivaste träningen , räknat per tidsenhet, av två delar. De två A:na.
Den första är, inte så överraskande anabola steroider. Musklar upp dej oförskämt snabbt.
Den andra är, aningen mer överraskande, amfetamin. För tydligen så släpper man då musklernas alla spärrar, och man kommer, så att säga, pack a punch, på ett synnerligen skrämmande sätt. Litet minus är att man förstör sina muskler ganska hårt, så det lär man ångra senare. Dessutom blir man något svårkontrollerad under några dimma perioder, och det kan sluta med fängelse, en crackbäbis, eller till och med döden. Det ena behöver heller inte utesluta det andra, vilket gör det ännu mer skräckinjagande.
Kul nog, samma lärares tips är att om man inte kan sova på grund av en trivial förkylning, bronkit, lungödem, eller något annat om man inte vill ha, ska man snorta tabasco. Eller dricka whiskey. Jag föredrar en av dessa metoder.

Och nu, för att avsluta, får jag presentera, mina damer och herrar, en högst copywrightskyddad bild på en kattunge. Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0