Om saker.

Bloggandet går lite sådär. Åt sidan, liksom. Lika plötsligt som en hjärtattack fick jag ett liv. 1-up, kan man säga.

Steve Jobs, världens största kunggubbe är stendöd. Jag menar, visst, såhär i efterhand var han en rätt tokig gubbe. Han åt bara frukt, för att han ansåg att det sårade grönsakerna att plocka dom innan dom var färdiga, och han hade trots allt samma kläder i 20 år.
Jag gråter lite inombords.

Jag har tänkt lite även på Veronica Maggio. Eller, ja hennes senaste skiva. Maken till överhypad historia kan vara svår att finna. Jag menar inte alls att den är dålig eller något, den är bara inte så superb som alla tycker.  Och Veronica är hiskeligt snygg och tamefan om hon inte platsar som en av de topp tre snyggaste mammorna på min lista. Hennes röst är så sexig att man blir lite pilsk bara att höra henne. Men hur mycket jag än skulle vilja, kan jag inte älska skivan. Jag Kommer är dock, trots allt, en fantastisk låt, trots att jag kan ha hört den typ tre miljarder gånger sen i mars. Resten av skivan... meh.
Men smaken är som baken.
Delad.
Sjunger som hon ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0