Islands årliga Askfestival. Part A.

Tjabba, den senaste tiden har jag inte gjort så stora saker. Jag har åkt en bil med så mycket bas att den lämnar stora hål i ens kranium och trumhinnorna fortfarande smattrar. Typ. Jag har varit på en begravning, och spelat en konsert, och mött mina sommarjobbskamrater. Haft mitt sista prov inom det spanska språket NÅGONSIN, och vilat.


Världens bästa nu. Tvi vale vad glad man blir av denna. Detta lär bli min standardrepertoar på fester, alla dagar i veckan.

Man blir olycklig när tjejer gråter

Så, iallafall, jag var på begravning i tisdags, då mina sysslingars mormor blev fett avliden. Det var rätt trevligt ändå, om man får säga det. JAg kom dock att tänka på att musiken som orgeln spelade fick vi höra på dagis varje morgon. Antagligen efter "Mozart-gör-ditt-barn-smart"-taktiken. Och, well, jag är nog ganska smart ändå. Faktiskt.

Om du skulle onanera till en scen ifrån Kalle och Chokladfabriken, vilken skulle det vara då?
...
Ingen alls. Kalle och Chokladfabriken är en oerhört speciellt osexig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0