Hej. Jag heter Jakob.

Varje gång man ska logga in på bloggen, och skriva inlägg måste man gå förbi en sida med tonvis av kommersiella budskap, samt en lista. En lista på de mest lästa bloggarna.
Och på tredje plats trycker en blogg som handlar om att bloggaren har mens och att det gör ont.
Sånt säljer tydligen. Därför står jag chanslös mot de stora bloggarna; jag har för lite mens.

Ibland blir mina bilder ganska lite PK. Denna ritades medan jag väntade på att en film skulle buffra färdigt. Det tog på tok för lång tid. Jag gillar överstrykningspennor.

Snubbe.

Tjej. Påminner mej om Hermione, av någon anledning.


Hur klarade man sej i vilda västern?

Man kan tänka sej att det var svårt att leva utan iPhones och andra helvilda tokigheter, men faktum var att det inte var så farligt. Revolvern var nämligen västerns iPhone.
  • Behövde man meddela någon att man var i närheten, lossade man iväg några skott, och då visste halva delstaten om att man var i närheten.
  • Behövde man bygga något, hamrade man med handtaget på pickadollen.
  • Ville man bli av med en jobbig person sköt man denne i hjärtat, huvudet eller något annat viktigt organ.
  • Hade man tråkigt sköt man ner fåglar
  • Skrämma iväg djur? Lugna puckar, några skott och vargarna släpper ditt ben.
  • Snygg accessoar? Revolvern hade allt och var staternas största blingbling-faktor under slutet av 1800-talet.
Det var nog tillochmed bättre förr. iPhones är tokkassa att spika saker med.

Snart fyller jag år, 8:e maj. Och om ni vill ge mej något som får mej att reagera så här är det kanske bäst att ni börjar fundera. En Tyrannosaurus Rex skulle göra mej så glad.
ChaCha (Kommentera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0