Dagen då alla såg ut som jag. Eller, Tåni iallafall.

8-bitarsmusik är kanontoppenbäst soliga vårdagar. Jag önskar bara att pölen (läs; medelstor insjö) på gatan kan torka ut, så att jag kan ha på mej mina nya skodon.
De blåa.

Jag har tänkt mycket på namn, på senaste tiden. Typ, vad min hund skulle heta, om jag hade haft en. Hittills har jag två stycken tokigt bra, tycker jag; Potemkin och Layton. Jag o-o-ogillar (trippelnegationer, yesyes, yesyes) vanliga namn. Lady är ett kasst namn på en hund.

Det känns som om det skulle kunna vara fredag idag. Men, för er ouppdaterade är det tisdag. Eller, kanske onsdag när ni läser detta. Inlägget som reste i tiden.

I Japan fortsätter det galna. Ena dagen bygger man en sexrobot med inbyggd mikro (PING!) och andra dagen förvandlas landet till en välskakad smoothie. Hur tokigt är inte det?
Och jänkarna ser det hela som Guds payback för Pearl Harbour. Vilket man kan tycka är lite småsint, för USA har ju redan skickat ett par rediga bomber över Japan, som tack för senast, men tydligen räckte det inte, och efter 65 år av oavbruten regndans, eller något, så kan japanerna harpunera sina valar från sina sovrumsfönster.
Synd om japanerna tycker jag. Här klagar jag över en pöl, där är pölen deras sovrum.

PING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0