Banco Central Del Para-Guay

Idag är det lördag, och jag har lagat mat i en och en halv timme med min mor.
Vi tillagade fransk mat som är, för alla er som inte kan sin matologi, är franskt käk även känt som de tusen kastrullernas plåga. Kanske. Jag hittade på det precis nu.
För er som undrar lagade vi anka.
Kall Anka. Hohohoho.

Här är mitt främsta tips för er som lagar mat; Ha i en skvätt alkohol i det ni gör. Vin i maten tar maten till en helt ny nivå av awesome.

Om universum är oändligt stort, är det oändligt litet också? undrar Tiemo
Det som är fruktansvärt jobbigt med universum är att det är så totalt okristligt lynnigt. Forskare som har hållit på flera livscylker med att kartlägga universum får svåra hjärtkramper när de upptäcker att universum har gjort en 180° och professorns teori är mer utdaterad än nyheterna på vikingatiden. Spejjset är så jävla okontrollerbart. Man vet aldrig var man har det. Det är som att man skulle gå till ICA för att köpa majsgröt, och därför blir arresterad för taxeringsbrott.
Dock kan man säga så här... Universum är lika stort som det är litet. (Tänk på den ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0