Who loves Short Shorts?

HUR BLIR MAN SÅ SEXIG SOM DU? undrar Tiemo, den enda som faktiskt ställer frågor. Illa, bra för Tiemo.

Jadu Tiemo, det är en mycket bra fråga.
Vissa påstår att om man kunde klona mej, och skapa en exakt kopia av mej, så skulle den vara lika sexig (Kul fakta; Ett girigt, japanskt företag tänkte faktiskt ut det, för att skapa en liten armé Jakobsar som de kunde sälja ut till alla kvinnor på jorden som hade råd, för, det är dyrt att klona. Jag tackade nej. Varför vill man köpa en yllekofta när man sitter i bastun, liksom). Men, nej. Den enda lyckade klonen, som heter Ax-06 eller Arthhur med två h och är ute och strövar någonstans på Grönland, var förvisso helt sinnes vacker och mången vetenskapskvinnor kom för att beskåda honom, i vetenskapligt syfte. Host.
Men, nu hamnade vi långt ifrån ämnet, så....
Det finns faktiskt ett sätt.
Teoretiskt.
Det är att bli så oattraktiv att du passerar oändligheten och dyker upp på andra sidan.
Den "OMAIGAWD, HAN ÄR SÅ SNYGG ATT MINA ÖGON SMÄLTER OCH ATT JAG SPYR UPP MINA INÄLVOR"-sidan.
Problemet med att vara så snygg är då att runt 30% av alla omkring en, förutom de väldigt, väldigt fula spyr ut sina levrar, njurar, magsäckar samt en och annan lunga.
För när man blir bara lite snyggare än jag är nu, då kan all den attraktiva energin runt om en omvandlas till en väldigt stark elektromagnetisk laser som, well, har den effekten. Än kan jag hålla all snygghet i schack, men den dagen då jag skaffar skägg är det säkrast att ni håller er långt, långt, lååååååångt borta.
Detta är dock teorier, så jag måste nog säga; Nej, det är omöjligt. Men prova att borsta tänderna, det är iallafall ett litet steg.

Jag har frivilligt varit med om ett matteprov/mattetävling idag. För att slippa spanska och engelska, men, det var fett värt. Provet höll på i 5h, jag, Tåni, Linda stack efter en och en halv. Så grymma är vi.
Tåni och jag har i våra huvuden visualiserat målet; en resa till Tokyo, på Svenska Matematikerförbundets bekostnad, för att representera Sverige i Matte-OS.
"Men var någonstans hölls Matte-OS senast, då?"
" Eh, typ.... Iran"
"...Tokyo?"
"Nej, Teheran"
"...Självklart. Iranier har MAD SKILLS i matte"

Annan kul sak; min mamma berättade om min födelse (varav 85% bestod av saker en son inte vill höra av sin mor) och hon berättade att när jag fötts, så fick hon skriva i ett formulär om vem som var mamma och vem som var pappa. Tydligen var upplevelsen att pressa ut en sådan lyckad son som mej sådan stor grej att hon flippade (FlippFlipp) ut totalt och skrev hennes namn under "Fader". Barnmorskan från Hägersten var ju inte lite bättre hon heller, att se ett så välskapt barn som jag måste frigjort en himla massa Flipp-Hormoner, så hon skrev sitt namn under "Moder". Så, officiellt är min mamma min far och en barnmorska i Hägersten min mamma. What do you know.
PS. Dom fixade det tillslut, får man hoppas.

Kommentarer
Postat av: Tiemo

2010-09-28 @ 21:48:12
Postat av: Tiemo

Epic.

2010-09-28 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0