Jag skriver rubrikerna före jag ens vet om vad jag ska skriva.

Jag har tråkigt.
Mina blåa hörlurar blev det lite problem med, när 3.5 pluggen lossnade, men Teo fixade't, men tydligen blev det problem på lödningsdelen, så jag måste fixa dem igen... BRÖÖÖÖL.
Det är dock fruktansvärt praktiskt att ha Teo som vän. Typ, flera meter mycket.

Fredrik är tillbaka, lite Daft Punkigare, det vill säga lite Harder, Better, Faster, Stronger. Han har varit (mest troligt med HELA släkten Välme) i Tropikerna, på Lanzarote eller Sierra Leone, eller något. Zimbabwe, kanske?
Hursomhelst, han kom verkligen inte tillbaka tomhänt; förutom andra souvenirer och litervis med alko-hål, så är han nu utrustad med Hepatit A till D.
Grattis.

Tiemo. Therese. Fanny. En dag, så. En dag.

Jag är sugen på rastaflätor, hur gör man sådanna?
En bra början är ju alltid att låta håret växa ut. Långt. Iallafall tillräckligt långt för att du ska kunna använda dej av ditt hår som halsduk på vintern.
Det är den universella regeln.
Det finns dock två vägar att vandra inom rastazonen. Den naturliga rastan eller Den moderna rastan.
Den moderna rastan är egentligen bara att vandra inpå närmaste hårekipering och be om en Le Grand Especiall'e med några Linnés i handen, och du ska se att de krämas på ordentligt med flätor.
Den naturliga rastan är däremot lite mer ekonomisk. Men till ett stort pris.
Det du ska göra då är enkelt sagt ett potpurri av att inte tvätta håret (EEEEEWWWWWW) och att kamma håret åt fel håll (presumably uppåt).
Låt detta hålla på i några dagar, och när du hör en liten igelkottfamilj vid ditt bakhuvud vet du att du gjort rätt. Ditt hår kommer att anpassa sej efter den nya miljön, och skrynkla ihop sej till korvar.
Et voíla, du har nu rastaflätor, billigt, miljömedvetet, OFRÄSCHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0