Decemberists passar till alla humör <3

Idag är det första advent. Advent firas, bland annat, för att barn som har dåligt tidsbegrepp konkret ska se när det är jul.
Stämningsfullt ljus. Är det snart jul kan man ju liksom kosta på sej lite extra.

Min gårdag (eller, tekniskt sett är det ju tidigare idag) var lite crazybanan.
För att inte gå in allt för djupt; fest i Ekerö, långt in i Ekerö, och klockan 4 tackar jag för mitt och däckar i hans brorsas säng och missar fetaste bråket på nedervåningen, ett bråk som hade fått Godzilla vs King Kong vs Mothram att verka som en bagatell (Vid det laget drömmer jag om poliser), halv sex väcks jag, för vi ska ta bussen in till staden igen, men vi missar bussen, och har ingen lust att gå tillbaka, så där vandrar tre trötta ungkarlar vid huvudleden i Ekerö i väntan på bussen, den kommer och vi får åka i vad som känns en evighet för att komma hem till sej. När jag kommer hem har jag sovit i 2 1/2 timma och inte ätit någonting alls på 15.
FETT VÄRT <3

J
Jag saknar kommentarerna. Jag gillar när ni kommenterar. Speciellt när ni säger snälla saker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0