Svampar ÄR härliga, Fanny.

Om det skulle bli en ny istid, som i "Day After Tomorrow", och vi sökte skydd i ett bibliotek, vilka böcker skulle du elda upp först?
I vilken sektion ligger "Twilight"-serien?

Banankontakt

Nu är det snart påsk. Påsken finns till för att Jesus dog, eller alla trodde det, men det var ett skämt, och han levde. Detta hände under 1 april.
Den är också en högtid för glädje och chokladfrossa. Nom nom nom nom nom!

När ni åkt den göna linjen någon gång kanske ni har märkt att ni hamnar i samma vagn som smått labila tanter?
Det gjorde jag i söndags.
Hon gick runt där och skrek att Jesus kommer på rosslig finlandssvenska, och hon skrek på barn att "SAAAAAAATAN KÅMMER TILL EEER" och "AJ WILL KILL JOOO!". Barnen blev rädda.
Jakob hade roligt.
Toktant vänder sej till mej och konstaterar att "Nepp, det finns inte en susningens suck av ett hopp till dej. Du hamnar säkerligen i helvetet."

Imorgon är det subway!

Så, iallafall, där kommer hon och säger att jag hamnar i helvetet för att ha skrattat åt skrämda barn.
Vilken anklagelse!
Och det var ju hon som skrämde barnen.
Och så kom jag fram till att; Nä, jag är rätt snäll ändå, men har elak humor. Så jag hamnar nog i himlen ändå. På sin höjd hamnar jag i Limbo, och blir någon halvvarelse. Man tar det man får.

På tillbakavägen går några scientologer förbi mej. För er som inte vet vad det är; sök på google, mofos!
Hursomhelst, De delar ut broschyrer och undrar om jag är intresserad av evig glädje.
Ja, varför inte (Jag vet inte att de är scientologer vid det laget) säger jag och tar en sådan broschyr.
Evig lycka är dyrt.
Jag hade varit tvungen att sälja min själ till djävulen (eller en ond rymdkejsare) bara för att kunna tänka tanken på så mycket pengar.
Kvinnan ser mitt problem och säger att det är billigare om man har CSN-kortet.
Tack, men även om det bara är 93% av ursprungspriset så skulle jag kunna köpa
• En himla massa Tevespel
• Choklad åt en hel armé
• En 22 karats Hummer
• En egen dator. Fast åtta stycken.
——————
Nu sover jag.
Zzzznaaark!

Kommentarer
Postat av: Max

Det var inte möjigtvis denna tant ni stötte på?

http://www.youtube.com/watch?v=cxQTwoTTHhI

I sånna fall är jag jäävligt avis, hon är fan kändis jue ;s

2010-04-01 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0