Hej pappa... DUDE!

Vad i helvete??

Far min har skaffat snorbroms.
Musche.
Kalla det vad fan ni vill, men den sitter där, på överläppen!
Jag vart sjukt galet förvånad när jag såg honom.
Istället för det vanliga helskägget till gubbe jag brukar få syn på när jag hälsar honom med ett glatt "Jaså, du är här nu Gubbjävel", så ser jag en mustaschprydd man, som säkerligen var nätpedofil, mördare och allt sådant hemskt!
Sen såg jag att det var pappa Jaan.

Denna ansiktsbehåring är inte en sådan som varken Salvador Dalí (hans musche var uppåt väggarna tokig), eller Hitler (som man kan säga många saker om. Men, man måste erkänna tt han var en jävel på att trimma sin ansiktsbehåring).
Min far påminner nu lite om
Länge leve kamrat stalin
"Hohoho! Får det lov att vara lite Kaviaaaar! Länge leve kamrat Stalin"

Kusligt
Hursomhelst har min mor visat vart skåpet ska stå, och utför nu bojkott av min far.
För den kvinnan hatar mustascher.
Jag tror nästan att Far min rakade fram den, BARA för att irritera mama.
Och det fungerar. Helt klart.

Jag och min bror kallar honom Sanchez nu. För, han ser faktiskt lite mexikansk ut.
Och på tal om smeknamn, jag har officiellt nu fått smeknamnet Joppe.
Och varje gång någon frågar efter Joppe, ska jag svara med ett JoppJopp.
Får se hur länge det håller.

Jag spionerar fortfarande på min mobil Anastasia, och har kommit fram till några enastående upptäckter.
Ni får se inom kortkort.
JoppJopp! <3

Kommentarer
Postat av: G-UNIT! FREDDE!

RÄDDA JOPPE! DÖD ELLER LEVANDE!

2010-01-13 @ 16:01:01
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Jappe

Fast levande vore ändå optimalt!

<3

2010-01-14 @ 21:25:07
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0