Inlägg 95. Detta skrevs för ett bra tag sen

Tjatjaaa Bloggen!
Igår var jag fruktansvärt trött.
Sådär "Hoppsan,-det-var-visst-ett-paket-Valium-i-pannkakorna"-trött.
Varför, frågar du?

Jag, mamma och min bror bodde på ett hotellrum i Uppsala över natten.
Och trots att vi bodde i rum 1337 (Ja. Så fukkin' awesome!) så var det inte världens lyx.
Men.
1. Kuddarna sög. Hur mycket man än vred, vände, skakade på den hamnade den alltid obekvämt.
Och inte obekvämt i "Jaja, det kunde varit bekvämare", utan obekväm i "Holy Mother of All Cheeseballs! Denna kudde försöker strypa mej till döds!". Onda, mordiska kuddar är INTE 1337.
Alls.

2. Min bror är vanligtvis fruktansvärt morgonpigg.
Dock är han vanligtvis inte så pigg att han vaknar fem på morgonen, och börjar titta på Zombiefilm.
Dessutom var filmen i det lite läskiga laget, så, för att mildra skräcken tände han alla lampor i rummet.
Genomtänkt, där!


Men, även fast jag var redigt trött var det en riktigt najs dag.
Efter hotellfrukosten (JESS!), så åker vi till ett äventyrsbad.
I en grund del av bassängen så hänger det ett rep, en bra bit ovan vattenytan, men inte helt omöjlig att nå. Det verkade kul att stå och gunga där, så jag tog sats, och fick tag i botten av repet. För att ta mej upp enklare, så slänger jag med benen (ni vet hur det är).
Jag råkar sparka en man i huvudet.
Han vänder sej om och stirrar med en sån här "Tur-för-dej-att-kniven-är-i-badskåpet"-blick.
Jakob blir rädd och klättrar ännu högre upp.

Oh, och förlåt om vi inte har uppdaterat vår blogg på ett tag. Det är en hel del annat nu också som tar min tid.
Fysik A, och Svenska A plus massa annat gör inte sej själva.

Kommentarer
Postat av: mother fucking sexi bitch

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ PÅ DIG!

2010-02-08 @ 23:14:38
URL: http://sextreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0