Låg är en höjd

Jakob glad.
Imorgon ska han åka iväg, bort från detta sorgliga, dystra rike som kallas för Sverige. Eller, sorglig och sorglig, kallt är det.
Hursomhelt, en hel vecka är planerad att vara på playan på Teneriffa. Stek. Medan resten av min klass är på kemiprov är jag på stranden och får en sån där härligt krispig gyllenbrun färg.

Jag har klippt mej idag, dessutom.
Det gick inget vidare att klippa sej själv, så jag gick till en snäll frisörska som klippte det åt mej.
"Jag klipper det inte så kort" sa hon.
"Gör så" svarar jag.
Lost in translation
Min nya frisyr blev rätt kort.

Hur skiljer man en ko från en tjur?
En ko har fyra spenar.
Man kan då tro att det man ser på tjuren är en spene.
Det är det inte.
Det är hans snopp

KOMMENTERA! ># (Ja, herr AnoNynmf, det är värt)

Kommentarer
Postat av: Tiemo

Ofta du drar. bara sådär. säger inte en hejdå.

~sadface~

2010-12-12 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0