Ju mindre barn, destå större julklappar

Ibland, så. Jag har inte helt förstått min skanner än, så den tar bara en del av hela bilden, och vrider den dessutom ett kvarts varv...

Idag har jag inget att säga. Som vanligt.

Vad är grillkorvar gjorda av?

Jag, som militant köttätare (karnivor kallas det ibland) älskar kött. Högtidligt.
Vad jag dock inte kan stå för är grillkorvar, som, ärligt nu, är helt oätbara, men innehåller massa saker som man tycker inte ens borde få finnas i ens hudvårdsprodukter, än mindre ens kost.
Jag har bett mina forskare i mitt hemliga, underjordiska laboratorium köra en MRI, EKG, Dna-analys, en MMA och ett par cellgiftsprover, för att se vad dessa korvar innehåller, och resultatet är förbluffande.
En (1) grillad jävel innehåller
• 40% vatten kommer från en tvålfabrik i Warzawa
• två strutsembryon
• Ägg
• lacknafta
• Grisfotsgelé
• äckliga citronkarameller

Farväl, och kom ihåg!
FATPEOPLE ARE HARD TO KIDNAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0