hur beter man sig ?

ehTJA!
jag tänkte skriva ett blogg inlägg så var beredda, Här kommer det!
jag, Fredrik, har tänkt på hur folk beter sig ? jag menar på olika platser och olika scener med olika personer, detta undrar jag över för med mig då är det så, jag vaknar på morgonen och har ofta ett ganska trisst (farligt) morgonhumör... men när jag fått käka något behöver inte var amycket men något så blir jag liksom hanterbar i hemmet! jag kan fortfarande vara ganska så surmulen dock, däremot när jag kommer ombord på bussen så blir jag fett glad och snäll och social. och sen är jag det hela dagen :D tror jag i alla fall! jag är´nog alltid glad då! :D men sen kommer jag hem och då är jag lite halv sur hela tiden! det är galet! asså jag kan vara väldigt respektlös mot mina föräldrar fast jaginte vill det! sen skriker folk väldigt mycket på varann i familjen men det gillar jag inte heller! ändå skriker jag liksa mycket! vad ska man göra liksom ? det är piss svårt! jaja det här var mitt första riktiga seriösa inlägg! GALET! 
 
för att göra detta inlägg lite mindre seriöst så kommer en fil av barats and bereta ,
give peace a chance !


Kommentarer
Postat av: julia

haha, shit det låter som att du beskriver mig!

2009-09-02 @ 16:37:43
URL: http://julsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-02 @ 22:23:28
Postat av: Freddie BLOGGARN LIKSOM!

me fan det är sånt man vill höra ju! att folk känner igen sig! puss

2009-09-02 @ 22:24:33
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0