Nattligt besök.

Jag tänker Fredrik är en kille som inte tar allt för stora risker men han är ändå ganska spontan, Jag har också tänkt den här Fredrik är en kille som gör allt för sina homeslizes,bros,polare,dudes!
Men inatt gock han steget längre och fick riskabelt nattligt besök! Han var otroligt spontan (haha fett nervös) och fanns där för en älskad bro i nöd.
historien är ballare när man berättar live än från bloggosfären såå jag skiter i att berätta här.


Kväll 
På tal om natt och bra grejer så vill jag tacka hela Hero rescue squad och jag bifogar alla som var och tittade på deras spelning i fredags i det tacket för det var alldeles legendariskt. Jag vill också tacka myten Hugo och legenden Erik för fredagens äventyr och partyn!"

Imorgon är det inte Julafton,Nyår eller min födelsedag men det är då det smäller!
Jakob ska ta och pröva bloggandet på denna blogg så håll er uppdaterade imorgon och läs regelbundet !


Kommentarer
Postat av: clara

keep the blogspirit upp d000dddddd

2009-12-06 @ 19:49:26
URL: http://ehclara.blogg.se/
Postat av: fredriiiik

jag vet det går bra nu kompis det går bra nu ½

2009-12-06 @ 19:56:14
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0